[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 270, Konu 1

Emrah Polatlı emrahpolatli at gmail.com
10 Ağu 2009 Pzt 17:02:28 EEST

Sonlu halkalar hakkında soru soran arkadaş,

 Herşeyi hazır bilgi ile öğrenmeyin. Bak Hungerford, Serge Lang, P.M.Cohn un
kitaplarına bak. Olmadı mı makaleleri araştır. Demem o ki hazıra konma.
Lütfen beni de yanlış anlama. Senin iyiliğin için söylüyorum. Zaten listede
o kadar gereksiz soru var ki,  çoğu kitaplarda (hem de başvuru niteliğinde)
var. Araştırmacı niteliğin kaybolmasın. Herkesin affına sığınıyorum.