[MD-sorular] bir denklem çözümü

cos kun cos60kun at hotmail.com
15 Ağu 2009 Cmt 01:39:21 EEST

  ilgilendiğiniz için teşekkürler...

  ilginç bir denklem olduğundan kökünü merak etmiştim.

  anladığım kadarıyla kök irrasyonel ve ancak metin sarayköylü beyin dediği gibi ancak yaklaşma yöntemleriyle

  bulabiliyoruz.

  nümerik analiz de sağ olsun yardımcı oluyor...

  aslında benim merak ettiğim cevabın köklü veya logaritmik gibi tanıdık ifadelerle gösterilip gösterilemeyeceğiydi.

  gösterilemiyormuş demek ki...sağlık olsun...

  şu taylor da iyi adammış ...

  tekrar teşekkürler...

  selamlar saygılar...