[MD-sorular] Dort nokta sorusu

Hasan Bilgin Bicer hb_bicer at yahoo.com.tr
2 Ara 2009 Çar 23:17:37 EET

Bana da cirkin geldi dogrusu,yine de unuttugum birseyi daha
soyleyeyim: C acisi >=90 olan bir aci.

Bir de her uc noktadan bir kare gecmiyor galiba.  a ve b noktalari verilsin,
bunlardan cok uzakta bir nokta icin a ve b karsilikli kenarlarda bulunamaz. Iki ucu sonsuza
giden dik acili, L seklinde bir sekli a ve b den ayirmadan dondurursek uzaklardaki noktalardan bazilarina hala ulasilmiyor duzlemi L ile tarayarak. IabI ye dik olacak sekilde
a dan ve b den birer dogru gecirirsek bunlar ve bunlarin arasinda olmamali ucuncu nokta.

--- 02/12/09 Çar tarihinde Ali Nesin <anesin at nesinvakfi.org> şöyle yazıyor: