[MD-sorular] TECSİL

Metin Odun metamaths at gmail.com
3 Ara 2009 Per 13:33:36 EET

Bilim kurumu olmasına da gerek yok. Bir şirket vardı, reklam falan
vermişti. Her türlü belgeyi saklıyordu ücret karşılığında. Deprem, sel
vb.ye dayanıklı kasalarda saklıyordu. Türkiye'de bu şirket.

Ayrıca gogılın da böyle bir hizmeti var sanırım. En basitinden Tayun
Cavdar kendi kendine mail atsın...

Daha sonra dava açıp önce kendisinin bulduğunu ispatlayabilir
muhtemelen (Gogıl her önüne gelene mail tarihini resmi olarak
kanıtlayan bir belge vermez herhalde). Biraz da çok para gerekebilir.

03 12 2009 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: