[MD-sorular] Dört Nokta Sorusu Ýçin Çözüm

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
5 Ara 2009 Cmt 01:49:00 EET

Cevap sihirli bir sekilde dogru görünmekle birlikte c=0 yaptiginizda denklemin 0'dan baska kökü oluyor. Ama 3 nokta ayni dogru üzerinde oldugundan kare cizilemiyor.

Ancak bu denklemi köklerinden biri sifir olmayacak sekilde reel sayilarda cözülebilir yapan (a,b),(c,d) ciftleri, ücüncü ve dördüncü noktalar olabilir
mi demek istiyorsunuz?

tibet