[MD-sorular] degismeli diagram ve universal property

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 17:58:49 EET

Ya arkadasim , burayi uyduruk ingilizce kursuna cevirdiniz. Bu kadar
ingilizce merakiniz varsa , o zaman amerikan dili edebiyatina girip sabah
umbrella ile kalkip aksam apple la yatardiniz. 2 yil calistigin konuyu hala
wikipedyadan ogreniyorsan , herseyi ingilizce hintli bir somurge ogrencisi
gibi ogrenmeye calisirsan , senden matematik filan beklenmez , ha ingilizce
sevginiz icin , butun ingilizce matematik ogrenimi gorenler icin bir onerim
var , guneyde donercilik , kebab ustaligi filan yapin , hem kari bacagida
seyredersiniz
Valla tam somurgeye donduk

Mustafa Umut Sarac