[MD-sorular] degismeli diagram ve universal property

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
5 Ara 2009 Cmt 19:15:16 EET

Ya bir de ingilizce kelime kullaninca daha havali oldugunu düsündügümü mü saniyorsun gercekten. Yani asil sinirlendigim o oldu. Beni tanimadan etmeden...

Eminim ki o yazdiklarini yüzüme söyleyemezdin. Öyle de bir sey var. Kendini sorgulaman icin yaziyorum, tehdit gibi anlasilmasin. Yani yüzyüze olmamanin verdigi rahatlikla klavye basinda kendini gaza getiriyorsun onu demeye calisiyorum.

Ben bu yazdiklarimi senin yüzüne de söylerdim ama. O sekilde yazmak gerekir. Yani e-mail yaziyorsun, elektronik ortam falan ama, karsinda yine etten kemikten insan var. Buradan küfür edince daha az kirici olmuyor yani.