[MD-sorular] degismeli diagram ve universal property

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 20:34:46 EET

Bu yazdiklarimi hemen milliyetcilik diye bandrollaman zaten bu konularda
nasil dusundugunu gosteriyor. Aslinda bu forumun kurulusunda bir yamukluk
var , neden boyle diyorum , mesela isi gucu futbol , televizyon dizileri ,
kitap paylasimi gibi siteler var , adamlar bastan soylemis , arkadasim
ingilizce yazarsan mesajini silerim diye , ben turkce bir sitede , turkce
dusunmek isterim , almanlar amerikan isgali altinda , ordusu bile olmayan ,
yarisi 10 yil once ozgurlugune kavusmus bir millet , alman kutuphanesinin 20
yildir uyesiyim , bir tane bach kaydı bulamazsin
niye japonlari ornek gostermiyorsun , o yazi sistemi ile adamlar inatla
ugrasiyorlar , bir de yazdiklarimi saldiri diye adlandirmissin , saldiri
degil , senin gibilerin karismis akillarina karsi bir savunmaydi .
Ben bu forumdan tek bir kelime ogrenmedim , hic bir soruma yanit almadim bir
de somurge kafalilarin yari ingilizce yari turkce yazilariyla bas agrisi
cekiyorum