[MD-sorular] degismeli diagram ve universal property

RAhmi uçbil honolululurahmi at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 23:48:49 EET

"uyduruk ingilizce kursuna cevirdiniz." Hayır, burada kullanılan ingilizce
terimler sayesinde matematik ingilizcesi de öğreniyor insanlar."Bu kadar
ingilizce merakiniz varsa ,"Hayıringilizcein çok kullanılması ingilizceye
meraklı olunduğunusöylemez
"sabah umbrella ile kalkip " Sen umbrellaya çok meraklısın
anlaşılan. İngilizce öğrenirsen umbrelladan apple'a, peach'a terfi edersin"2
yil calistigin konuyu hala wikipedyadan ogreniyorsan " 20 yıldır alıştığı
konuyu Wikipedia'dan öğrenenler bilirim

"herseyi ingilizce hintli bir somurge ogrencisi gibi ogrenmeye calisirsan ,
senden matematik filan beklenmez ," ya hintlilerde standfordda prof oldu
haberin varmı
"guneyde donercilik , kebab ustaligi filan yapin , hem kari bacagida
seyredersiniz" mevlid beye katılıyorum

hersatırında mantık yanlışıvar.burası sana faydalı olmadıgı için buraya
tukaka diyorsun.senın soruların matematiksel değil. cok genel soruyorsun. ve
sırf soru olsun dıye soruyorsun.falanace gitar teli sorusu arkeoloji
bilmemne.serpa mühendislikfalan bankacılar yazıyor beş para etmez
sorular.burasının muhtarı yokmu. önüne gelen yazıyor. abicim buraya
matematik bölümüm öğrencileri yazsın almayın bu adamları. sallayın gitsin

RAhmi uçbil

05 Aralık 2009 17:58 tarihinde Mustafa Umut Sarac <