[MD-sorular] Maymun Sorusu

dede dede_47 at mynet.com
6 Ara 2009 Paz 16:30:47 EET

Sayın Tibet Efendi;
Yanıtınız, bende  sıkıntı yarattı.Demekki harf tekrarı
olmayan 11 harfli her "tekrar harfi olan"  bir kelimeden
daha çabuk yazılabilecek! (örneğin DOSYACI sözü, ANLAMAK
kelimesinden daha kısa sürede yazılacak demekki!)
Bu biraz sağduyuya aykırı gibi! (Matematik sağduyuya pek basmaz ama..)
Zira harf tekrarlı bir kelimede tekrarlı harfe tesadüfen basma olasılığı
daha fazla olduğuna göre yazma süresi de kısa olmalı diye düşünüyorum.
Yoksa yanıtınız 29^11-29^4-29^1 şeklinde mi?(olmalıydı da,yanlış mı
yazdınız?)
Belki ben de yetersiz kalıp, yanlış düşünüyor olabilirim..
Esenlikler..
A.Kadir Değirmencioğlu

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.