[MD-sorular] maymun sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
6 Ara 2009 Paz 21:41:16 EET

Evet hocam bu soru simdi daha net oldu. Ama zaten benim esas ikna olmadigim
sey bu degildi. Bu soruyla abrakadabra sorusunun yanitlari benzer. Orada da
basinda ve sonunda ayni harfler olan sozcuk gec yaziliyor. Ama bu sorudan
yola cikarak yapilan akil yurutme ile o sorunun yanitlanamayacagini
dusunuyorum ben.

Kerem