[MD-sorular] Ynt: Re: matematik yapma süreci

dede dede_47 at mynet.com
7 Ara 2009 Pzt 21:02:18 EET

Sayın Fırat Yaşar ve Metin Odun;
Bahsettiğiniz yazı; Cemal Yıldırım'ın "MATEMATİKSEL DÜŞÜNME,
Remzi Kitabevi, İstanbul 1988, Birinci Basım, ISBN:975-14-0078-3"
kitabının "Çeviri Metinler" bölümünde Ek:10 da "Matematiksel Yaratma"
başlığı altında vardır.Tüm kitab çok güzel; kanımca bu kitabın her
matematik severce okunması gerekir.Henri Poincaré'nin yazısı
(orijinalinden kısaltılmışı tercüme edilmiş) daha da güzel!
İyi dileklerimle..
A.Kadir Değirmencioğlu