[MD-sorular] Üçgen Sorusu

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
28 Ara 2009 Pzt 15:36:08 EET

Iyi aydinlatma'nin tanimi verilmedigi icin, tartismak manasiz. Cünkü soru manasiz.

Iyi aydinlatmanin tanimi, neden "bütün köseleri esit aydinlatmak" olsun ki? Cok sacma.
Böyle bir sey var da biz mi bilmiyoruz?

Eger tanim yukaridaki gibiyse (yani cevap cevrel cemberin merkeziyse) o zaman da integralle cözülebilir demeniz yanlis. Integralle ücgenin cevrel cemberinin merkezi nasil belirlenir, ben bilmiyorum.

Özetle, daha sorunun ne oldugunu bilmeden cevap hakkinda ahkam kesiyorsunuz.
Iyi aydinlatmanin tanimi sudur budur falan diye...
Yani aydinlatma mühendisiyseniz tamam, elestirilerimi geri aliyorum. Ama hic sanmiyorum.