[MD-sorular] 0/0 olmama durumu hakkýnda

Gökhan Koca koca.gokhan at yahoo.com
19 Þub 2009 Per 01:06:40 EET

Yazdıklarınızı okudum, aslında pek düşünmeye değer bir durum yok ortada "0/0" tek başına yazılmışsa o mekandan kaçın, kitabı/defteri yere atın, çiğneyin, üzerinde tepinin. "Tanım" deyip geçin, yeter. Öyle birşey yok çünkü; "var da belirsiz" diye bahsedilmesi kesinlikle yanlıştır. Tanıma hakarettir.

Yazdıklarımı sakın üzerine alnmayın, bana da "0/0 belirsizliği" diye öğretildi, notlarımda hala yazıyor, külliyen yanlıştır. Biz ona "0/0 olmama durumu" diyelim, dünya güzelleşir.

Gökhan