[MD-sorular] bir soru

Burcin Erocal burcin at erocal.org
20 Şub 2009 Cum 11:43:33 EET

On Sat, 14 Feb 2009 01:04:50 +0200
Ali Nesin <nesin at bilgi.edu.tr> wrote:

> Benim bildigim kadariyla burada moderasyon diye bir uygulama yok.
> Benim de iki gun once Matematik Koyu'yle ilgili attigim bir mesajim
> henuz listeye dagitilmadi.

Listede "moderasyon" yok. Ama listeye reklam vs. gonderilmesini
engellemek icin, uyelerin ilk mesajlari onay gerektiriyor. Ayrica,
belli bir boyutun uzerindeki mesajlar onay icin bekletiliyor.

Sizin mesajiniz, cok buyuk oldugu icin bekletiliyordu.

Ali Ilik daha onceden listeye yazdigi bir mesajda da bildirdigi gibi,
liste uyeliginden cikmisti. Yeniden uye olunca ilk mesaji ve o
onaylanana kadar gonderdigi digerleri onay icin bekletildi.

Ben gectigimiz hafta tatilde oldugum icin onaylar biraz gecikti. Bu
sorunun bir daha yasanmamasi icin gerekli duzenlemeleri yapmaya
calisacagim.

Burcin