[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 118, Konu 1

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
25 Þub 2009 Çar 23:35:58 EET

"x^x fonksiyonunun en genis tanim kümesi" ifadesinde bir sorun yok.
"hangi x'ler icin x^x tanimlidir" demekle ayni sey. (Bütün reel sayilar icin tanimlidir)

"bir sayinin sifirinci kuvveti demek o sayinin kendisine
bolumu demektir" diyebilir miyiz? (Bu durumda 0/0'a da 1 dememiz
gerekecek).

demissiniz.
"bir sayinin sifirinci kuvveti 1'dir" demek daha güzel olur. Böylece 0/0'a da 1 demeniz gerekmez.

illa 0/0'i tanimlayacaksak (ki zannediyorum bu konuda yogun bir istek var) bence 3 olsun. Bu görevi basariyla yerine getirebilir. 3'e inancim sonsuz.

Tibet