[MD-sorular] merhaba öncelikle

esra kiroglu trabzon61_86 at hotmail.com
2 Oca 2009 Cum 12:52:36 EET

yardım ve görüşleriniz için teşekkür ediyorum.
verdiğiniz örnekler gerçekten çok güzel.
ancak bu örneklerin varlığını ispatlayacak uygulamalı bir kaynak,
fikir danışabileceğimiz kişi(mat uzmanı) bulabilirmiyiz? bu konu da ne yapabiliriz.
ya da biz hangi merciye baş vuralım.
matematiğin çekiciliğini arttırmak için öğrencilere ne yapabiliriz.
bi de bu öğrencilrein  en iyilerinden bir grup yapıp proje oluşturacağız.
işin başındayız.herkesten yardım istiyoruz.
anlayışınız için çooook teşekkürler.
More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/