[MD-sorular] iyi günler

barkin unuulu pako06 at yahoo.com
2 Oca 2009 Cum 09:11:21 EET

Merhabalar,
Uygulamalı yönler tüm hayat aslında.... :):):)
Neyse mantık ve küme teorisi olmasaydı bugünkü bilişim teknolojisi ve bilgisayarlar olmazdı.
Küme teorisinin katkıları inanılmazdır. Veritabanları, grafik programları (photoshop,flash--> Hepsi de topoloji kavramı üzerine kuruludurlar çoğunlukla)
Trigonometri-->(Bildiğiniz başlı başına tüm bilgisayar oyunları trigonometrik denklemleri baz alır.) Hatta EA Sports adında yer alan bilgisayar firması işe alımlarda Lineer Cebir, trigonometri ve vektörel analiz konusunda ileri derecede bilgiye sahip olan bireyleri tercih eder.
Gelelim ekonomiye--> Analizin kullandığı tüm araçları kullanır (türev,integral,dif denklemler). Küme teorisi ve topolojiden çok yararlanır (Kapalı ekonomiler, açık ekonomiler) İstatistiksiz olmaz....
Fizik--> Anlatmaya gerek yoktur...

Kısacası birçok alan bulabilirsiniz...
İyi çalışmalar....