[MD-sorular] Duzlem ve Noktalar

Mehmet Kaysi mkaysi at gmail.com
6 Oca 2009 Sal 13:34:48 EET

Evet ama sorunun çözümüne dair bir ipucu da vermiyor.
Emin olmamakla beraber bu teoremin şu versiyonu da var: " "Eger iki kisi
arasinda oynanan bir oyun sonluysa ve oyunun sakli bilgisi yoksa, iki
oyuncudan birinin kaybetmeyen stratejisi vardir."

Örneğin bu teorem satranç için de geçerli (kuralları ayrıntılı bir şekilde
incelediğim için biliyorum) ama bu stratejiyi bulan yok diye biliyorum. Çok
fazla durum var çünkü...

06 Ocak 2009 Salı 12:54 tarihinde Hasan Bilgin Bicer