[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 85, Konu 1

ozgur baskaya baskaya_ozgur at yahoo.com
9 Oca 2009 Cum 18:15:10 EET

Merhaba,

matematik olimpiyati sorularinda almanca olanlari varsa, cevirilerinde destek olmak isterim. Mehmet Beyin de belirttigi gibi, ne kadar cok kisi destek olursa o kadar kapsamli calismalar yapilacaktir, degil mi?

Mehmet Bey, gönüllü listesi organizasyonuna baslayin dilerseniz :)

Saygilar

Özgür Baskaya

Günün Konularý:

   1. Re: Ceviri uzerine (cengiz zopluoglu)
   2. Ceviriler (ozgur baskaya)
   3. Yýlbaþý Sorusu (dede)
   4. Re: Ceviriler (Mehmet Kaysi)
   5. Re: Yýlbaþý Sorusu ( E. Mehmet Kýral )
   6. integral (matemater)
   7. Re: integral (Ali Nesin)