[MD-sorular] measure theory

haydar göral hgoral at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 09:50:02 EET

   A kümesine yukarıdan bir açık U kümesiyle epsilon kadar yalaşalım.R de
her açık küme sayılabilr tane ayrık açık aralığı birleşimi olduğundan ve U
açık kümesinin ölçümü sonlu olduğundan bu aralıklardan sonlu tanesinin
ölçümü U ya epsilon kadar ,A kümesine de en fazla iki epsilon kadar
yakındırlar.
Haydar