[MD-sorular] bir soru

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 03:14:52 EEST

Evet, buradan yola cikarak Wiener sureci ergodiktir denebilir tabii.
Degildir de denebilir hatta herhalde. Ama mesela dogal sayi diye birsey de
yok ona bakarsak. Zaten "gercekte" varolup da matematikte de birebir
karsiligi bulunan birsey var mi ki? Ben gormedim galiba.  Wiener surecini
simdilik bosverip, random walk ergodik midir diye dusunebiliriz. Gercekte
random walk da yok tabii, hicbir kurbaga sonsuza kadar ziplayamaz.

Kerem