[MD-sorular] MADRABAZLIK

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
3 Tem 2009 Cum 12:57:30 EEST

O sayısısnın tersi olduğunu kabul ediyorsunuz, başımıza taş yağacak.
"0.x = 0
oldu."
Yukardki denklemi baştaki eşitliğe
getirmek için de 0 'a böleceğiz tarafları sanırım.

Bir numara da benden:

x=y olsun

x^2=xy olur o zaman. taraflardan y^2 çıkaralım.

x^2 -y^2 = xy - y^2  ise

(x-y)(x+y)=y(x-y)    ve taraflardan x-y sayısını sadeleştirelim

* x+y = y  ve x=y alırsak

2x=x  ise x=1 ve  * dan   1=2 olur. Burdan da 2=4 ve 2x2=5 çıkar.

E.