[MD-sorular] Ekşi

MEHMET ERSEN ULKUDAS meulkudas at hotmail.com
8 Tem 2009 Çar 17:35:29 EEST

Sayın Yonca Erdem

Tilki erişemediği üzüme ekşi dermiş,

Siz ne hakla hangi zamiriniz sıfatınız cürmünüzle benim

MADRABAZLIK adlı güzelim soru için

"matematik anlayışından" uzak abuk subuk bulmacalar göndermeyin

diyorsunuz ?

Hele bu sözde-sözüm ona kanıtlamadaki yanlışlığı bulun,

boyunuz posunuz matematik bilginiz kaç arşın kaç endaze görelim.

Not: Sataşma olmasa idi bana alenen

ortak sorular ortamında,

görüşünüz eleştiri de olsa bana kişisel olarak iletilse idi,

ben de kişisel yanıtlardım iletimi göndererek

kişisel e-mail adresiniz

yoncaerd at yahoo.com

account'unuza.

PS: