[MD-sorular] Ekşi

MEHMET ERSEN ULKUDAS meulkudas at hotmail.com
9 Tem 2009 Per 14:58:15 EEST

Sayın Kerem Altun

"Yanlis bir bilgiyi duzeltmek amaciyla listeye de gonderdim bu e-maili, rahatsiz olan varsa affola"

diyorsunuz.

Hangi Yanlış Bilgi ?
Kim Rahatsız Ola ?

Lütfen Açıkla ...

Date: Thu, 9 Jul 2009 14:32:05 +0300
Subject: Re: [MD-sorular] Ekşi
From: kerem.altun at gmail.com
To: meulkudas at hotmail.com
CC: yilmazcabuk51 at yahoo.com; yoncaerd at yahoo.com; md-sorular at matematikdunyasi.org

Uluslararasi terminolojiyi bilmem de, ingilizcede ismin -de hali "locative case" olarak adlandirilir. Dative case'in turkcedeki karsiligi, ismin -e halidir. Yanlis bir bilgiyi duzeltmek amaciyla listeye de gonderdim bu e-maili, rahatsiz olan varsa affola.

Kerem