[MD-sorular] Yüksek lisans üzerine!

Kadir GÜLEÇ kadir.gulec at spk.gov.tr
10 Tem 2009 Cum 09:53:07 EEST

Klasik Engin Ardıç yazısı.

Bir miktar doğrular.

Bu arada bu kadar doğrunun karşıtı olan bir sürü yanlışa

(çoğunlukla iktidarlar yapar, iktidarın parçası olan hükümetler de çoğunlukla sağcıdır)

(Gerçi İdris Küçükömer'in tezlerini de göz ardı etmemek lazım)

Hiç değinmeme (Engin Ardıç da haklı, değinirsen demir yumruğu yersin, kimse de gıkını çıkarmaz)

Sonra lafı sola ve solculara getirme

Doğruyla yanlışları,ilgili  ilgisiz şeyleri bir araya getirip sola ve solculara vurma.

Yazıyı irdelesem daha iyi olurdu ama artık bıktım ve kanıksadım.

Kendimi son derece açık fikirli biri olarak tanımlarım

Engin Ardıç eskiden şekerimi yükseltirdi.

Artık ozon, tarçın, kudret narı, yandaşlara alışkanlık derken

Şekerim bile alıştı bu vakalara, artık milim kıpırdamıyor

Ne mutlu bana

Kadir Güleç

Engin Ardic'in biceminden bircoklariniz gibi ben de nefret ediyorum.

Ama zeki ve cesur biri oldugu yazilarindan belli. Genel kabul gormus bircok "gercegi" sorgular yazilarinda.

Yabana atilacak biri degildir, hem de hic degildir.

Bu kadar genel bir yargi, universitede kalmak isteyen herkese uygulanamaz elbette.

Ama Engin Ardic'i kinamak yerine dediklerinde bir gercek payi var mi diye dusunmek hepimizi daha da zenginlestireceginden eminim.

A.