[MD-sorular] Yüksek lisans üzerine!

Fatih Kursad CANSU fatihcansu at gmail.com
10 Tem 2009 Cum 11:32:58 EEST

Hemen celallenmeyin. Nihayetinde özgür bir ülkede adamda özgürce fikirlerini
yazmış. Ali hocanın dediği gibi doğruluk payı ne kadar onu dikkate almak
lazım. Hem çokta yalan değil, daha bir kaç yıla kadar askerlik görevinden
kaçmanın en kral yolu bir yüksek lisans programına dahil olmaktan
geçmiyormuydu. O dönem gazi üniversitesinde matematik bölümüne yüksek lisans
için başvuran bir arkadaşım anlatmıştı. Mülakat için bekleyenlerin çok büyük
bir kısmı erkek ve askerden yırtmak için başvurduklarını aleni
söylüyorlarmış. Bu anlattığım sadece bir tane örnek eminim sizinde
bildikleriniz vardır.  O sebepten maille protestoya, şeker yada tansiyon
cihazı alma eylemlerine gerek olmadığı kanaatindeyim.