[MD-sorular] Facebook'a katýlmaný istiyorum

Mehmet Erþen Ülküdaþ invite+pwi3dkkd at facebookmail.com
10 Tem 2009 Cum 21:04:13 EEST

Merhaba sorular at matematikdunyasi.org,

Fotoğraflarımı, videolarımı ve etkinliklerimi paylaşabildiğim bir Facebook profili oluşturdum ve profilimi görebilmen için seni arkadaşım olarak eklemek istiyorum. Önce, Facebook'a katılman gerekiyor! Katıldıktan sonra sen de kendi profilini oluşturabilirsin.

Teşekkürler,
Mehmet

Facebook'a kaydolmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın:
http://www.facebook.com/p.php?i=1139910311&k=Z6MZ24QZU63DUC11RAW5SRR&r

sorular at matematikdunyasi.org, Mehmet Erşen Ülküdaş tarafından Facebook'a katılması için davet edildi. Bundan sonra Facebook'tan bu tür e-postalar almak istemiyorsanız, abonelikten çıkmak için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
http://www.facebook.com/o.php?k=5ab895&u=1403382263&mid=c17fcbG53a5e9f7G0G8
Facebook ofislerinin bulunduÄŸu adres: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304