[MD-sorular] Yüksek lisans üzerine!

Yuksel YILDIRIM xleopar at yahoo.com
11 Tem 2009 Cmt 01:24:32 EEST

neye niye tepki gosteriliyor, tam olarak anlamis degilim.. :)

hasmet ve engin beyler aslinda dogru seyler soyluyorlar.. 'solcu(!)lari' biraz ti,ye almasi disinda neresi yanlis yazilanlarin..??

universitelerde; ya kendisini gercekten tam olarak bilime adayanlar (daha cok teorik takilanlar) kaliyor, ya da isdunyasina cikinca kendilerinin asla tutunamayacagini gayet iyi bilenler (yani rahatina duskun, is cikmaz, atsan atilmaz, satsan satilmaz turden elemanlar) kaliyor.. suanda universitelerde durum bu..

biz de universiteden/hocaliktan ayrildik.. ;) dediklerim tecrubeyle sabittir..

NOT: bunu, kimseyi suclamak icin filan soylemiyorum, sadece bir tespit olarak soyluyorum..

herkese iyi geceler..