[MD-sorular] FaceBook Bulaşığı

MEHMET ERSEN ULKUDAS meulkudas at hotmail.com
11 Tem 2009 Cmt 12:09:23 EEST

MD Ortak Sorular Ortamı'nın Sayın Üyeleri

Bilmediğim bir kişi veya kimi kişiler
benim bilgim dışında beni Facebook'a üye yapmış,
Bu işin farkına varınca Facebook sitesini açtım ve

site tarafından yönlendirilen elektronik komutlar ile

üyeliğimi iptal ettirdim.
Sanırım
bu arada benim ara sıra veya oldukça sık e-iletişim yaptığım, yani e-mail aldığım ve
e-mail gönderdiğim kişi ve gruplar  benim  Facebook arkadaş listem olarak
Facebook tarafından otomatik olarak oluşturulmuş.
Ümid ederim ki Facebook yöneticileri/yönetimi mızıkçılık etmez, benim üyeliğimi siler,

nitekim
iptal komutumun onayladığını yani üyeliğimin iptal edildiğini bildiren bir mesaj aldım.
Saygı ile, İyi günler dileklerim ile.
MEÜ.

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx