[MD-sorular] tavsiye camii istatistiği

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
11 Tem 2009 Cmt 20:14:58 EEST

Para kazanılır mı bilmem ama bir istatistiksel araştırma yapılabilir.
Kriz olduğu için vatandaş camiye akın ediyor. Geçen bir arkadaş anlattı
ikindide çok kalabalık varmış hayret etmiş. Öbürgünlerde de kalabalıkmış.
ARkadaş krizden dedi. İspatlamak lazım. Tibet ucuz bir el kamerasıyla 100
tane caminin çıkışında ikindi namazından çıkanları say. bir deülkenin durmu
iyiyken say. arada fark oldugunu goreceksın.

sabah namazına kalkmaya usenılır oglen sıcak en ıyısı ıkındı cıkıslarını
saymak. aksam da hanım yemegı gec haızlrarken bosuna beklememek ıcın camıye
gıdenler olabılır

egesel, akdeniz yel