[MD-sorular] nxn kare

Hasan Bilgin Bicer hb_bicer at yahoo.com.tr
12 Tem 2009 Paz 18:56:26 EEST

Alltan ikinci satirda sagdan ikinci faktoriyel isareti olmayacakti, yanlis yazmisim.
http://i0907.hizliresim.com/2009/7/12/4589.jpg bu adrese duzeltip attim. Bu cozumde
1 den n^2 ye sayilar kullanildigindan tek sayi sayisi [n^2/2]. Eger n^2 tane birbirinden farkli
tamsayi ve t tane tek sayi genellemesi icin cozum isteniyorsa, bu cozumdeki [n^2/2] yazan yerlere t yazilarak cozume varilabilir.

Bir de  a<b icin p(a,b)=0 olarak alinirsa (zaten oyle olabilir, ben bilmiyorum),  f(i,j) ye de gerek kalmiyor aslinda.

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!