[MD-sorular] MATEMATİK

Rahmi Ucbil honolululurahmi at gmail.com
17 Tem 2009 Cum 10:13:12 EEST

Fethullah Gülen ilime önem verir. Harun Yahya kitapları bunun kanıtı.
Sineğin gözleri, arı mucizesi vs.
Bal peteği mesela çevresi sabit olan çokgenler içinde alanı en çok olan gibi
bir şey yazıyordu. Ama bu hatalı galiba.

MD'ye reklam vermeyen, Köy'e destek olmayan laikler var. Yahu bu Aydın doğan
ne tür bir insandır? Haber bültenlerinde viyyyvvvv, flaaaaşşş şeklinde
toplumu geriyor. Haber bültenlerine dikkat ettiğimiz zaman şiddetten,
panikten beslendiklerini görürsünüz. Dikkat edin, kızıl bir alev rengi
vardır ekranın bir kıyısında. Seslendirmeler vs... Kahvelerde, esnaf
lokantalarında bu haber bültenleri çok izlenir. Kahvede, esnaf lokantasında
NTV açık göremezsiniz genelde.

Ali Kırca, Birand, Dündar gibi paraya para demeyen adamlar bu işlerinde
başında ve buna dur demiyorlar. Toplumu geren esas bunlar. Yaşını başını
almış, okumuş insanlar bile çığırından çıktıysa toplumun çığırından çıkması
an meselesidir. Bakın son iki haftadaki linç olaylarını aktarıyorum. Bunlar
basına yansıyan linçler, basına ansımayan bunun kaç katıdır, varın siz
düşünün. Cinayet, haraç, çete vs. geçtim. Sadece linçleri söylüyorum. Ceza
verceksin kardeşim. Kapkaç önceden hırsızlık kapsamındaydı. Gasp kapsamına
alındı kapkaçlar kesildi. Kapkaç haberine rastlıyormusunuz artık TV'lerde?

Türkiye'de son iki haftada basına yansıyan linç olaylarının bazıları (!):

Şu videoya bakarmısınız, adam yerde belki öldü, suratına ayakkabı ile
basıyorlar, bunu yapanın adam öldürmeye teşebbüsten yargılanması gerekirken
polis serbest bırakıyor görüntülere dikkat edin:
http://www.izmirdeyasam.com/haberler/49257/11/tacizci_boyle_linc_edildi_video.htm

pazarcılar karakol bastı:
http://www.edremithaber.com/modules.php?name=News&file=article&sid=6943
sitede eşinin omzuna başını yaslayan kişiye güvenlikçi telsiz fırlattı
yumrukladı: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12062583.asp

daha çok var da neyse

gogıla linç yazın kaç tane sonuç var. herhangi bir şehrin adını ve yanına
linç kelimesini yazın...

Benimb bir tezim var.  pazar günü kahvede sigara yasak. okeyciler arasında
kavgalar olacak. önümüzdeki iki hafta bol kavga bıcaklama ve oldurm
haberlerı olacak bisgara yuzunden. gençler kahvecileri bıcaklayacak. bakın
onumuzdeki hafta turkıyede en az 2 kahveci bıcaklanacak ya da vurulacak ya
da darp edılecek. haberini de buraya koyacagım.

kahve önlerinde 15 kişi toplu sişgara işçeçek. adamlar okey oyunuyor bırı
dıyecek sıgara ıcecegım oburlerı dıyecek oyun bıtsın kavga cıkacak. cozum su
hep beraber 10 elden sorna sıgara ıcmek ıcın kahve onune cıkacaklar karıya
kıza laf atacaklar olaylar cıkacak.

Rahmi.