[MD-sorular] asal saymak

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 22:05:33 EEST

Haydar Bey bu arada size ve bilmeyen diğer arkadaşlara tüyo vereyim. Biraz
araştırmak lazım. Wiki'ye gidersiniz. Prime Number Theorem'i bulursunuz.

Sonra malum, Wiki'de teoremlerin altlarından "Generalisations" kısmı olur
genelde.

Ben sorunuz üzerine Wiki'ye gittim, asal sayı teoreminin
genelleştirilmişlerine baktım. İki link vardı. Biri de sizin aradığınızdı.

Araştırma böyle yapılır.

Ege the Kayser Soze.