[MD-sorular] şok şok secim belitinde gözden kaçan detay ve Mehmet Kıral'ın hatalı yorumu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 22:11:35 EEST

"Ayni anda" ne demek? Neden birden isin icine zaman girdi ki? Sonlu sayida
kume varsa bu alma veya secme islemini birkac kez yapacagiz demektir. 5 kez
ya da milyon kez olmasi arasinda bir fark yok. Sonlu sayida elemani bir
araya getirip bunun ismine kume demek cok kolay gibi geliyor bana, belitlere
bakilirsa. Muhendis halimle ben bile yaparim :)

Kerem