[MD-sorular] yök katsayıyı kaldırdı, imam matematikçiler geliyor

Yuksel YILDIRIM xleopar at yahoo.com
21 Tem 2009 Sal 21:34:00 EEST

> tesbih tanesi sayılari teorisi okutulacak matematik bolumlerinde.
> hu cekme zincirlerinin esneklik teorisi okutulacak. belki de...
> ileride... Allah korusun!

bu yaklasiminizi siddetle kiniyorum..

ne yani, imamlar matematikle ugrasamazlar mi? yada tersinden, matematikle ugrasanlar imam olamazlar mi?

ornegin, harezmi ayni zamanda din bilimleriyle de ugrasan bir matematikciydi..!

yine leonardo da vinci, kilisede yatip kalkan cok koyu bir dindar ve ayni zamanda saglam bir matematikciymis.. hayatini okuduk..

arti.. size tavsiyem, izlemediyseniz Pi filmini izleyin.. yahudi bir din gorevlisi ve arkadaslarinin matematikle nasil yakindan ugrastiklarini gorun..
,,

neyse.. ateistelere saygi duyarim ama onlarin dine ve din adamlarina karsi duyduklari/sergiledikleri bu cesit onyargili tutumlarini siddetle protesto ediyorum.

lutfen inananlara karsi saygili olunuz ve onlara karsi olan on yargilarinizdan kurtulunuz..

hatirlatalim son kez.. kainati yaratan Allah, matematikte (tam)sayilari yaratan da Allah.. gerisi matematikcilerin turetikleri seyler olabilir ama kaynagini inkar edemezsiniz.

iyi aksamlar