[MD-sorular] Yök katsayı değişikliği üzerine

Emrah Polatlı emrahpolatli at gmail.com
22 Tem 2009 Çar 13:43:44 EEST

Yök katsayı konusundaki düşüncelerimi liste üyeleri ile paylaşmak isterim.
Bilindiği gibi İmam -Hatip okullarının açılma nedeni Türkiye'de din
görevlisi yetiştirmektir. Ama geçen onca yıl boyunca amacından saptırılmış,
 hatta kimi kendini bilmez siyasetçiler tarafından da bir arka bahçe olarak
görülmüştür. Şimdi düşünüyorum din görevlisi yetiştirmek için açılan okul
neden artık öğrencilerini her branşa sokmak istiyor. Madem her bölüme
başvurmak istiyorlardı o zaman neden İmam hatipe gidiyor öğrenci? Yani
ortada bir samimiyetsizlik var. Ben sadece o okullarda okuyan öğrenci
kardeşlerime üzülüyorum. Çünkü kullanılıyorlar, kışkırtılıyorlar, birilerine
kinlendiriliyorlar. Bu öğrencileri yeri zamanı geldi mi devlette,
üniversitelerde, çeşitli kurum ve kuruluşlara yerleştirip  o bitmek tükenmez
siyasi irade ve egolarını tatmin etmek istiyorlar. Olan hep garip Türkiyeme
oluyor zaten ne oluyorsa.
Emrah Polatlı
Gazi Üniv. Mat. Böl. Y.Lisans Öğr.