[MD-sorular] asal saymak

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
23 Tem 2009 Per 11:56:21 EEST

Abstract Analytic Number Theory diye bir kitap vardı. Okuma fırsatım olmadı.
Ancak biraz inceleme fırsatım olmuştu.

Bazı özellikleri sağlayan tüm yarıgruplar için asal sayıların dağılımını
kanıtlıyor kitapta. Koşullardan biri de yarıgrup üzerinde senin top
içerisine almak dediğindeki gibi bir norm yapısı.

Bu isimli tek bir kitap var sanırım dolayısıyla bulman zor olmaz.