[MD-sorular] yök katsayıyı kaldırdı, imam matematikçiler geliyor

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 15:14:00 EEST

Öğretmen lıselerı meslek lısesı değıl mıdır? meslek lısesı statusunu kım
verıyor? bu tartışmalar neden öğretmen lıselerı ıcın olmuyorda ımamhatıp
lıselerı ıcın oluyor?

 o yılları hatırlarsınız belkı ( hatırlamamak ıcın kasmazsanız kesın
hatırlayacaksınızdır) ımamhatıp lıselerı korkunc başarılara ımza
atmıştır.ınanıyorum kı o yıllarda ımamhatıp lıselerınden ımam cıkma oranı
şımdıkınden bır haylı düşüktür.

köy enstıtülerıne yapılan yanlış muamelenın ımamhatıp lıselerıne yapılmasını
pek hoş karşılamıyorum acıkcası. bır kuruma ya da farketmez herhangı bırşeye
yıllarca kulp takmak ıcın fırsat kollarsanız kı her kuruma takılabılır, bır
süre sonra o kulp onunla doğdu sanarsınız. meselenın ımamhatıp mezunlarının
matematıkcı olup olmamaları değıl, bu aşıkar. öyle olsaydı öğretmen
lıselerıne de takardık.

dınle bu kadar uğraşmanın manası olduğunu sanmıyorum zıra bılım adamı
branşında kı başarının ancak ve ancak ınanclarından ya da herhangı bır
etkıden bağımsız yapılan calışmalardan geldığını bılır aksı taktırde bılım
adamı olamaz herşeyden önce başarılı olamaz.

saygılar....