[MD-sorular] FW: sonsuz küme

Ataberkcan Halit Nejat ataberkcan86 at live.com
29 Tem 2009 Çar 22:47:22 EEST

Bunun hissiyata aykırı olduğunu iddia etmiyorum.

Buna alışmakta zorluk çektim.

Siz bunu görür görmez benimsediniz mi yoksa biraz uzun zaman mı aldı?

Öyle bir konuşmuşsunuz ki sanki hemen kanınız kaynamış bir kümenin öz alt kümesi ile bijection oluşturabilmesine.

Halbuki lisede böyle değildi.

Bunu nasıl başardınız? Sizce hiç tuhaf bir durum yok mu ortada.

In my opinion, there is something amazing, like "Wooww!"

Yanıtınızı salt bana göndermeniz hata değilse bunu yadırgadım.

Eğer öyleyse neden listeye değil de bana gönderdiniz?

Listeye yollasaydınız da herkes faydalansaydı.