[MD-sorular] Merhabalar

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
1 Haz 2009 Pzt 13:44:16 EEST

Rasyonel sayilar cisim, kompleks sayilar cisim. p asal sayi olmak sartiyla Z/pZ de cisim.

Bence en ilginci kompleks sayilar. Cünkü carpmanin tanimi cok garip.

Belli bir bölge üzerindeki meromorph fonksiyonlar kümesi bir cisim olusturuyormus. Benim ögrendigim son cisim bu.

Ama ögretmenine ben meromorph fonksiyonlari kesfettim diye gidersen lineer cebir dersinde, sana inanmayabilir :)

tibet