[MD-sorular] ÇİN'Lİ

TNCRSHN tncrshn at gmail.com
2 Haz 2009 Sal 09:49:27 EEST

Sayın Değirmencioğlu söylediklerinize katılıyorum fakat Doktor metaforunuz
gerçekten yanlış olmuş.

Özgür beyin bahsettiği kimliğe bakmakla, sizin bahsettiğiniz durum farklı.

Bernoulli Sayılarının Formülünü beklide sizin bir öğrenciniz bulabilirdi.
Ama ona inanır mıydınız ,

inanmaz mıydınız orası muamma. Özgür beyin anlatmak istediği buydu.

Tuncar

  _____