[MD-sorular] uzman

ozgur baskaya baskaya_ozgur at yahoo.com
2 Haz 2009 Sal 11:27:37 EEST

Sayin Ege Azuz,

hodri meydan tarzini geride birakali cok oldu.

3.. sorunuzun 2. sorunuzla ilintili oldugunu dolayli sekilde aciklamissiniz tesekkürler; buradan da 3 boyutlu dizayn alaninda uzman oldugumu ispat edemeyecegime pesin hükmünüzün oldugu ve sürdügü artik net olarak anlasiliyor. Nedendir bu varsayim? Bunun aciklamasini da rica ediyorum sizden, bunu da ben merak ediyorum.

Size uzman oldugumun kisa ve öz bir ispati:

TDK sözlügünde "uzman" icin gereksartlarin hepsini yerine getiriyorum. O halde ben bir uzmanim!

Eger bu ispat sizi tatmin etmediyse, tatmin edecek olaninin niteliklerini aciklayiniz bir zahmet. Bir de önce su 3 sorumu cevaplayiniz:

1. 3 boyutlu dizayn konusundaki bilgileriniz muhtemel bir uzmanlik ispatini kavrayabilecek ve onaylayabilecek düzeyde midir?
2. Evet ise bunu ispat edebilir misiniz?
3. Hayir ise sizi nasil ikna edebilecegim mantiken?

Özgür Baskaya / Hamburg