[MD-sorular] Cisim

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
3 Haz 2009 Çar 00:21:02 EEST

Tabii unutmuşum, sayılamaz cisimlerde de her karakteristik için bir tane
cebirsel kapalı cisim vardır. Yoksa F_p'ye sayılamaz eleman ekledikten sonra
cebirsel kapanışını alırsak oluşan cisim C'ye eşyapısal olmaz.

Ali Nesin'e: teşekkürler, cevabı bilmenin kanıtlamaya yettiği durumlardan
biri herhalde.