[MD-sorular] EMİR

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
3 Haz 2009 Çar 17:04:11 EEST

Ege nin hali vakti yerinde galiba , onume cikana posta koyarim diyor , boyle
bayan erkek iliskileri rus edebiyatinin genis bir bolumunu olusturur , bu
hakaretlere ugrayanlara cehov , tolstoy oneriyorum , hatta bundan sonra
cehov un kisa hikayelerinden de yayinliyabilirim , matematikte carpim
cetveli disinda bir sey bilmiyorum ama 30 yildir araliklarla rus edebiyati
okuyorum , paylasabilirim , ege boyle posta attikca aklima ne hikayeler ne
freud analizleri geliyor ha ha ha

mesela
peki ama bu kadar giyecegi kim giyiyor ? siz salt iki kisisiniz ?..
- ah .... bunlar giyilir mi hic ? giymek icin degil , ceyiz.
kizi :
- aman neler soyluyorsunuz ? diyerek kizardi. Kendileri de bunu gercek
sanacaklar... Ben hic evlenmeyecegim ! Hic !
Oyle dedi , dedi ama '' evlenme '' sozunu soylerken gozleri ates sacti.

umut :)