[MD-sorular] para tuzagi 3

Erdem Ünal unalerdem at gmail.com
3 Haz 2009 Çar 17:37:25 EEST

Soruya guzel bir cevap vermek sart mi?

"Guzel olsa iyi olurdu; ama onemli olan cozum" diyorsan; yalniz 2 tane
degil, m tane cocuk icin genel bir cozum yazabilirim. Cozum bir seri
seklinde ifade ediliyor, seriyi toparlayamasak da bir program yardimiyla
makul bir hataya indirebiliriz.

01 Haziran 2009 Pazartesi 15:12 tarihinde tibet efendi <