[MD-sorular] sharply transitive

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
9 Haz 2009 Sal 23:25:46 EEST

1- trivial olmayan (vektor uzayı) iki üç tane ilginç simple module
ornegi arıyorum
2- sym nler harıcınde sharply 5-transitif grup ornegı arıyorum

birincisi benim cebir odevım ama ıkıncısını bıkac kere ugrastım hocam zor dedı.

3- kuranda matematiksel şifrelerle ilgili ne söylenebilir bu konuya
nasıl yaklasılabılır.

4. .?&&. mertebeden grupları nasıl sınıflandırırız? .?&&. sayısını p
adic tabanda dusunuyorum.

5- 28. mertebenden sonlu grupları sınıflandırırınız.

Q33NY yazınca  worde bir karakter secınde 11 eylulle ılgılı bır sembol
dızısı cıkıyormus. bunları aprioiri bilgi kavramıyla
yorumlayamazmıyız.

Ege