[MD-sorular] kötü soru

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
13 Haz 2009 Cmt 14:07:15 EEST

Sayın Mehmet Ersen Ulkudaş Abi

Ben bilgisayar başında pijamalarımla yazıyorum..

Ama Sizi bilmeden kırdıysam(ne haddime) özür dilerim...

Bu arada:
MUSTAFA UMUT SARAC'A
Lütfen aklınızdaki freud analizlerini açıklayınız...
P.s: Bayan olduğum ortaya çıktı çıkalı mailime 15 kişiden düzenli mesaj
geliyor. Hepside aynı ağızdan "egesel hanım nasılsınız...."
güzel soru, hangi üniversite?"

Egesel azuz(Cengiz uluçay'ın 4. kuşak öğrencisi ve Fonksiyonlar teorisi
kitabının müdavimi)

13 Haziran 2009 Cumartesi 13:51 tarihinde MEHMET ERSEN ULKUDAS <