[MD-sorular] kötü soru

MEHMET ERSEN ULKUDAS meulkudas at hotmail.com
13 Haz 2009 Cmt 15:58:08 EEST

Ey ortak sorular ortamı kamu oyu,

siz tanık olun, hakem olun,

Bu kez de içtenlikli bir hitap ile karşılaştım, ne diyeyim ne edeyim ya ..

Bakın hele

Olduk abi !
Bilmem ne diyeyim ne edeyim pijamalarımla yazıyorum

diyenle ne iş edip ya sabır mı çekeyim

okuyup şifa niyetine pü pü pü

tü tü tü mü edeyim

mod'unda havle vela illa ...

çekmeye hazırlanırken ve hele hele
freud analizleri

ile ilgili kişilerle başım derde girmesin derkene,

Aaaaa !

bir de baktım ki

benim aziz saygın dünya çapında değerli

Türk irfanına ve Türk matematikçiler alemine

çok değerli hizmeti, himmetleri olan

Ankara Üniversitesi ve Orta Doğu Teknik Üniversitesi

matematik bölümlerinde

yüzlerce öğrenci, matematik öğreteni ve araştırmacısı/

bilim insanı yetiştirmiş olan

Aziz hatırasını RAHMET VE sAYGI ile andığım
Cengiz Uluçay Hoca'mın

bir öğrencisi imiş

4.kuşaktan

ve Cengiz Hocamın baha biçilmez çok derin çok kapsamlı o çok veciz ve

Türkçe matematik terimlerinin

Türkçe Matematik Parlansının

isabetle kudretle inşa edildiği,

o zamanlar Türkçe telif veya tercüme yayınlarda pek yer almayan

matematikte pek çok  'novel' yeni kavramı

Güzel Türkçe'mizde Güzel karşılıklara yerleştirip oturtan

o değerli eser, hem ders kitabı,

hem bir müracaat kitabı ve dahi zaman zaman matematiksel tadımı

lezzeti için okuduğum, okunmasını öğrencilerime ve kolleglere salık verdiğim

vere geldiğim vere durduğum

HOCAMIN "Fonksiyonlar teorisi kitabının müdavimi"yim

ibaresi ile karşılaştım.

Özür de dilendiğine göre

bu jesti için teşekkürlerimle
ve

söze şöyle şu hitap/ formel norm standardize nötral saygılı mesafeli

etiketli muaşeretli hitap  ile başlarım :

Sayın Egesel Azuz

Gelelim diyeceklerime,
1>Cengiz Hocamın nerede ne şekilde öğrencisi oldunuz,

    ben kendisinden 1964-1969 yıllarında

    ODTÜ'de iken feyz aldım.
2>N-uzay ne demek diyorsunuz,
   Ben 4. boyutta (hacim, alan) hesaplamayı bilmiyorum....
   diyorsunuz.

   Şayet öğrenci iseniz, öğretmenlerinize öğretim üyelerinize sorun,
   değil iseniz

   sizin betimlemenizle bayan olduğunuz ortaya çıktı çıkalı mailinizin

   düzenli 15 mesajcılarından oluşan

   mailci 'male' kadrosuna sorun ...

Mehmet Erşen Ülküdaş

   İzmir,  13 Haziran 2009