[MD-sorular] UNLU İPLİ SORU

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 16:56:00 EEST

Siz ne zaman mesajlarınızı kısa ve öz yazmasını öğreneceksiniz, o zaman
vatandaş da kale alacak. Bundan sonra bu tavrınızı düzeltmedikçe sizinle
uğraşacağım. Her mesajınıza cevap veririm. Demedi demeyin.

Tavırlarınıza çekidüzen verin, vatandaşı alaya almayın. Burası bilmece
forumu değil.

Allright?

Good.

Egesel

17 Haziran 2009 15:45 tarihinde MEHMET ERSEN ULKUDAS